Dermosil

Mer än en vacker yta

När standard inte är bra nog

Dermosil är ett av Finlands ledande hudvårdsföretag, och 96% av intäkterna kommer från deras webbshop. En så affärskritisk e-handel måste bygga på de bästa komponenterna. Med optimerat UX, ett skräddarsytt lojalitetsprogram och en unik funktion för gruppbeställning erbjuder Dermosils e-handel en shoppingupplevelse utöver det vanliga. Hängivenheten till innovativa förbättringar fortsätter driva en stark tillväxt.

Besök Dermosil
12%Högre konvertering
24%Ökade intäkter
23%Mer trafik till siten
Ett välarbetat bildspråk genomsyrar hela siten
“Att kunna jobba långsiktigt och föra en löpande kreativ dialog är nyckeln till vårt framgångsrika samarbete med Dermosil”
Mikael ÖstlingKundansvarig, Cloud Nine

Får komplexa saker att fungera

Mixen av marknader, lokaliserade webbplatser, ERP-integrationer och betalleverantörer är tekniskt utmanande. Plattformen Litium möjliggör med sin starka och flexibla arkitektur och kraftfulla PIM att vi konstant kan utveckla och utöka webbplatsen efter Dermosils behov.

  • • LANSERAD PÅ 5 MARKNADER
  • • 2 ERP-INTEGRATIONER
  • • 5 BETALLEVERANTÖRER
  • • SKRÄDDARSYTT LOJALITETSPROGRAM
  • • UNIK FUNKTION FÖR GRUPPORDRAR
“Dermosil sökte länge för att hitta rätt partner för utvecklingen av sin webbhandel och hela teamet hos Cloud Nine gav genast ett gott intryck. Vi uppskattar de kreativa och transparenta dialogerna där vi tillsammans har satt en hög ambitionsnivå för framtiden”
Rasmus BacklundCDO & Partner, Dermosil

Inspiration läs om nästa case