27 mars 2019
Kl 08:30 - 09:30
Linnégatan 89 E, Stockholm

Frukostseminarium: Tänk e-handel!

En målgruppsanpassad upplevelse med tydliga actions är inte något som bara behövs i en regelrätt e-handel. Trots allt vill du ju att besökarna till din webbplats ska utföra en eller flera handlingar som leder till en affär. Att presentera ditt erbjudande på ett säljande sätt, hjälpa kunden till beslut och att driva till kontakt är sådant som förväntas och som du måste leverera.

Om du “tänker e-handel” blir det tydligt att målformulering, trafikdrivande åtgärder, sitestruktur, innehåll, calls to action och uppföljning och mätning behöver behandlas på samma sätt oavsett vilken webbplats du har. Vår strateg David Aler hjälper dig att se på din webbplats med e-handelsögon, och ger dig praktiska tips på hur du ska tänka - både strategiskt och taktiskt.

Seminariet riktar sig primärt till dig som arbetar med marknads- och/eller försäljningsfrågor samt beställare av digitala system, inte enbart e-handel. Varmt välkommen!


Frukost serveras från kl 8:00


*Det förekommer att Cloud Nine filmar och/eller fotograferar under våra frukostseminarier. Genom att anmäla dig så accepterar du att du eventuellt kan komma med på bild eller film och att det materialet kan komma att publiceras på internet och i tryck i syfte att marknadsföra Cloud Nine.



  • David Aler

    David Aler

    Digital strateg